Contactati-ne

+40(0)232.216.111

Agent Marketing

Status: INACTIV

Candidatul ideal:

Capacitate de memorare extinsa
Perseverent
Atent la detalii
Rezistent la stres
Bun organizator
Capacitate de identificare a oportunitatilor
Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
Spirit practic
Prezentabil
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
Atitudine pozitiva
Proactivitate in relatia cu clientii si colegii
Capacitate si dorinta de invatare si perfectionare
Abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate
Gandire logica, structurata, spontaneitate
Asimilarea cu usurinta a noutatilor din domeniu
Orientare spre clienti: Identificarea usoara a nevoilor si cererilor clientilor
Cunostinte in operarea programelor pachetului Microsoft Office

 
Descrierea jobului:
 

Cerinte:

1.      Experienta pe un post similar constituie un avantaj;
2.      Abilitati de organizare;
3.      Abilitati de comunicare si prezentare;
4.      Capacitatea de a lucra intr-o echipa;
5.      Tehnici de negociere;
6.      Cunoasterea pietei si a produselor;
7.      Intocmire rapida a documentelor (prelucrare date);
8.      Operare PC: MS OFFICE
9.      Persoana entuziasta, determinata, cu initiativa;
10.    Minim studii medii;
11.    Permis de conducere categoria B, experienta in condus minim 4 ani.


Responsabilitati:

1.      Elaborarea strategiei si politicilor de marketing ale firmei si asigurarea implementarii acestora;
2.      Monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei;
3.      Prospectarea in permanenta a pietei in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata;
4.      Dezvoltarea de politici de promovare pentru produsele deja lansate pe piata sau pentru cele noi;
5.      Prezentarea si promovarea directa a companiei si implicit a produselor sale;
6.      Cunoasterea pietei de profil;
7.      Transmiterea corecta, completa si la timp a informatiilor si documentelor;
8.      Gestionarea portofoliului de clienti;
9.      Extinderea portofoliului de clienti : identificare si atragere de noi clienti;
10.     Raportarea zilnica a activitatii catre superiorul direct;
11.     Respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei;
12.     Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale.